Jinggo FotoPages - The original and independent source for UMNO, BN, PKR, PAS, DAP, PR, Mahathir, Najib, Muhyiddin, Anwar, Nik Aziz, Hadi, Kit Siang pix/pic
UMNO, BN, PAS, PKR, DAP, Mahathir, Najib, Anwar, Nik Aziz, Hadi Awang
By: minaq jinggo

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 29-Jul-2009 11:54 Email | Share | Bookmark
GMI - Angkuh Dengan Polis

http://malaysiakini.com/news/109493
Syed Ibrahim pengerusi GMI dgn angkuh enggan bertemu Polis ptg ini walaupun dijemput utk berjumpa. Nampak gayanya Polis tiada pilihan selain mengguna pakai ISA utk menghalang perhimpunan haram ini. Kita tunggu dan lihat siapa yg bakal diheret masuk lokap dalam masa sehari dua ini..


Responden Facebook
Quote:

Khairul Rizal Osman
Siapa Syed Ibrahim nie?
5 hours ago · Delete

Zikirullah Zolkefli
tangkap kasi sumbat dalam lokap atau kemunting. Menyemak je ada rakyat macam ni.
5 hours ago · Delete

Shah Aziz
sumbat sampai reput sampah negara
5 hours ago · Delete

Zuriana Zaini
syed ibrahim..sapa tu..ala ala yg bertopi tu ke
5 hours ago · Delete

Shamsuddin Nawawi
ISA (Akta 1960) mesti diperketatkan. Kalau dulu ia berjaya melepaskan Malaya dari ancaman komunis, sekarang ia mesti dikemaskini utk berhadapan dgn ancaman keselamatan kepada Negara yg dilakukan oleh mereka2 yg lebih sophisticated dan lebih ganas dari komunis zaman dahulu...
5 hours ago · Delete

Mohd Hafiz Zulkifle
itulah strategi depa utk cari kesalahan kerajaan ..provokasi..bila kena tangkap..kerajaan zalim..itulah taktik depa selama ni bro...harap rakyat tak tertipu...
5 hours ago · Delete

Fakirul Aswadi Derahman
Bro kena hadir majlis tu..ambik gambar yang baik punya
5 hours ago · Delete

Minaq Jinggo
Insyaallah will be there kalau kesihatan mengizinkan
5 hours ago · Delete

Gruzer Manzer
kalo aku IGP dah lama aku sumbat je mangkuk nie dlm ISA.. GMI nie sama mcm hindraf petubuhan dan gerakan HARAM
4 hours ago · Delete

Ahmad Dzamir
KITA TENGOK SIAPA YANG KEEEEENA AAAAAHEHEHE
3 hours ago · Delete

Rastam Jamali
good info bro...keep it up!!
2 hours ago · Delete





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net