Jinggo FotoPages - The original and independent source for UMNO, BN, PKR, PAS, DAP, PR, Mahathir, Najib, Muhyiddin, Anwar, Nik Aziz, Hadi, Kit Siang pix/pic
UMNO, BN, PAS, PKR, DAP, Mahathir, Najib, Anwar, Nik Aziz, Hadi Awang
By: minaq jinggo

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 7-Apr-2008 20:30 Email | Share | Bookmark
Mukhriz - Majlis Kesyukurun PRU 12

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Venue : Kediaman Tun Dr Mahathir di The Mines, Seri Kembangan

Pautan forum:-
1. http://forum3.cari.com.my/viewthread.php?tid=343920&extra=page%3D1
2. http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=16526

Bacaan doa selepas Maghrib

Solat Isyak diimamkan pula oleh Exco Pemuda, Ustaz Firdaus




Mai sini anak mak


Ni anak Pak pulak... getting some autotgraph for her friends gamak nya..


Tun kata kalau kat Kedah samseng pakai songkok tekan kedepan. Yang merelit kat sebelah dia tu samseng Merbok

Tapi kalau dah sampai lagu nih ... tak tau la pula kategori samseng mana pulak ..... Tun lawak giler malam tadi.... melayan kami sampai ngantuk dia.Orang lain tanya macam2 soklan nak tunjuk cerdek.... tapi saya cuma tanya... "Apa yang Tun doa dan macam mana cara?". Dia jawab "Saya mula dengan bersyukur... kemudian baru minta yang lain2". Dia pesan jangan lupa bersyukur... jangan jadi macam setengah orang yang tak tau bersyukur dan berterima kasih dengan nikmat yang depa dapat... Alhamdulillah saya juga sempat menyampaikan salam arwah Guru saya kepada beliau... amanah yang telah menjadi bebanan saya hampir sepuloh tahun. Tun tanya "Awat lama sangat nak sampai kat saya?"

Team PJU





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net