Jinggo FotoPages - The original and independent source for UMNO, BN, PKR, PAS, DAP, PR, Mahathir, Najib, Muhyiddin, Anwar, Nik Aziz, Hadi, Kit Siang pix/pic
UMNO, BN, PAS, PKR, DAP, Mahathir, Najib, Anwar, Nik Aziz, Hadi Awang
By: minaq jinggo

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 7-Nov-2007 00:08 Email | Share | Bookmark
PAU 7-11-07

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
President "berapi rapi" berucap ..........

..........tapi anak buah dia yang dua ekoq kaki pukui ni ..... laaaa.... hanyut dibuai mimpi memasing


Antara ahli UMNO yang teristimewa yang menarik perhatian para hadirin Dapat gak dia bersalam dgn Pak Lah

Orang kata "hidung tak mancung pipi tersorong sorong", tapi itu lah sifat kental yang ada pada si Kayveas nih (a leadership trait).... kalau saya dah kuar BN lama dah... pedih telinga dengan 1001 macam sindiran

Derang nih betul2 mesra atau saja suka mengacah lensa kamera je Kejap2 dia menjeling tengok kalau2 ada kamera yang menghala kearah mereka. Saya pun menjeling gak

Wakil ini lah yang bercakap seolah olah dia kenal rapat dengan Pak Lah dan seolah olah Pak Lah mendengar nasihat dan pandangan beliau sentiasa.... memanjang memuji dan mengampu dan memuji diri sendiri...

Tak sempat lak nak tanya Pak Habib mengenai buku dia nih.... anybody knows???

Ketawa dengan penuh "ghairah" Kak Pidah



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net